Türkiye Cumhuriyeti

Nürnberg Başkonsolosluğu

Başkonsolosluk Duyurusu

Noterlik Hizmetleri”nde Randevu Sistemine Geçilmesi Hakkinda Duyuru , 14.03.2016

   


BAŞKONSOLOSLUĞUMUZ TARAFINDAN VERİLMEKTE OLAN

“NOTERLİK HİZMETLERİ”NDE RANDEVU SİSTEMİNE

GEÇİLMESİ HAKKINDA DUYURU

 

Kıymetli Vatandaşlarımız,

 

Malumları olduğu üzere, Başkonsolosluğumuzda hâlihazırda "E-Pasaport Başvuruları" ve "Vize İşlemleri", randevu sistemiyle gerçekleştirilmektedir. 

 

Vatandaşlarımızın ve diğer başvuru sahiplerinin Başkonsolosluğumuzdaki bekleme sürelerini kısaltan ve hizmet kalitesini artıran bu uygulamaya, 21 Mart 2016 tarihinden itibaren “NOTERLİK İŞLEMLERİ”nde de geçilmesi planlanmaktadır.

 

Bu çerçevede, “Noterlik İşlemleri” için başvuruda bulunmak isteyen vatandaşlarımızın ve diğer müracaatçıların 21 Mart 2016 tarihinden itibaren Başkonsolosluğumuza gelmeden önce aşağıda kayıtlı web sitesinden randevu almaları zorunludur:

 

https://www.konsolosluk.gov.tr/eKonsolosluk/Sayfalar/Randevu/Randevu1TCKNDurumu

 

Randevu sisteminin verimli ve aksamadan işletilmesini teminen her bir işlem ve başvuru sahibi için ayrı ayrı randevu alınması gerekmektedir.

 

Başvuru sahiplerinin Başkonsolosluğumuza gelmeden önce, işlemlerine ilişkin bilgi ve belgeler hakkında www.konsolosluk.gov.tr adresinden bilgi almaları, yardıma ihtiyaç duymaları durumunda ise Başkonsolosluğumuzu (+49 9119467612) ve/veya Dışişleri Bakanlığı Konsolosluk Çağrı Merkezi’ni (+ 49 30 30 807090) aramaları ve e-posta (konsulat.nuernberg@mfa.gov.tr) aracılığıyla Başkonsolosluğumuza ulaşmaları yararlı olacaktır.

 

Saygıyla duyurulur.